BGaming udvider i Georgia med Geogrator


BGaming, en hurtigt voksende Malta-baseret online spillemaskineleverandør, har annonceret sin debut på det regulerede Georgia iGaming-marked. Dette er efter, at virksomheden har indgået en aftale med Geogrator, en reguleret onlineindholdsaggregator i landet.
Efter aftalen vil BGamings prisvindende indholdsportefølje nu være tilgængelig på bedste online casinoer i Georgien gennem den lokale aggregator. Gennem dette samarbejde vil BGaming og den georgiske udbyder af hvide mærkeløsninger levere BGaming's spil i topklasse til spillere og operatører. Spilindholdet er designet til at imødekomme den voksende efterspørgsel efter en overlegen spiloplevelse i Georgien og tillade betydelig vækst.
Aftalen giver BGaming mulighed for at forstærke Geogrators spilbibliotek med dens dokumenterede samling af spilleautomater og andre. BGamings gambling-indhold er berømt for dets audiovisuelle effekter af høj kvalitet, engagerende gameplay og rige samling af givende funktioner.
Endnu bedre for georgiske spillere, BGamings erfarne team eksperimenterer konstant med nye spilmekanikker og funktioner, mens de lancerer nye spiltitler. Geogrators kasinonetværk vil nu glæde deres kunder med en spilleoplevelse i topklasse, takket være BGamings dokumenterede nyheder.
I en kommentar til partnerskabet sagde Olga Levshina, salgschef hos BGaming:
"Vi er glade for at annoncere vores nye partnerskab med Geogrator, som markerer udvidelsen af vores tilstedeværelse i Georgia. Sammen vil vi være i stand til at udvide vores rækkevidde og tilbyde vores spændende spil til endnu flere spillere over hele kloden".
På deres side bemærkede Geogrators Key Account Manager, Nika Mikaberidze:
"Vi er meget glade for at kunne annoncere partnerskabet mellem Geogrator og BGaming. BGaming overgår forventningerne hver dag, så vi er klar til nye udfordringer og en spændende fremtid med dem. I dag tilbyder BGaming en bred vifte af interessante og underholdende spil, som vil erobre Det georgiske marked på ingen tid".
Geogrator-aftalen er en af de mange succeser for BGaming i år. For nylig annoncerede indholdsleverandøren tilføjelsen af sin C-Suit via den nye COO, Ulf Norder, med næsten to årtiers iGaming-erfaring. De afslørede også deres mål om at udvide deres rækkevidde i hele Eurasien og gøre deres tilstedeværelse mærket på det asiatiske marked.
Relaterede nyheder
