888 opretter Made-to-Play-kampagne på det britiske marked

Nyheder

2022-04-22

888 Holdings er et velkendt online gambling- og væddemålsfirma. Det blev grundlagt i 1997 og etablerede sig hurtigt som den dominerende store aktør inden for den globale online gaming forretning. 888.com-paraplyen giver stolt spillere et varieret udvalg af online spilmærker. Hver har sin egen distinkte, engagerende ogspændende sæt spil, kundeemner, præmier og meget mere.

888 opretter Made-to-Play-kampagne på det britiske marked

Bookmakeren er en uangribelig leder med over to årtiers erfaring i spilindustrien. På trods af dette fortsætter organisationen med at gøre forsøg på at bekræfte sine brugeres tillid. Virksomheden har siden lanceret sin seneste 888 Made-to-Play-kampagne. Lanceringsnyheden kom efter, at selskabet annoncerede en stigning i omsætningen for regnskabsåret 2021.

888 lancerer en ny kampagne

Det førende bettingfirma leder konstant efter nye måder at forbedre spilleoplevelsen for sine kunder. De tilpasser, skaber og anvender konstant ny teknologi, unikke spilløsninger og forbedrer effektivitetsfremmende måder. Som et resultat forsøger 888 at bringe sine forskellige mærker sammen under et enkelt, sammenhængende tema. 

Disse mærker inkluderer 888 kasino, 888 poker og 888sport, som alle er en del af den nye Made-to-Play-kampagne. Bortset fra det, mener virksomheden, at den nye kampagne er beregnet til at bringe virksomheder og mennesker sammen om et fælles mål.

Den nye kampagne begynder d Det Forenede Kongerige. Selskabet vil udnytte flere digitale kanaler, herunder sociale medier og tv, for at nå ud til sin målgruppe. Det vil bruge disse til at lancere annoncer, der vil køre i flere uger i hele regionen. 

Ifølge virksomhedens vicepræsident for strategisk marketing, Sivan Finn, er afsløringen af Made-to-Play-masterbrandplanen et væsentligt skridt fremad for virksomheden. Hun føler, at ved at fusionere alle de stærke brands, som de har etableret gennem årene, vil de være i stand til at udtrykke en konsekvent fortælling, der forklarer, hvad der adskiller dem fra konkurrenterne. Hun bemærker, at det er grunden til, at deres kunder nyder at interagere med dem.

888 planer om at gå ind i nye jurisdiktioner

888 har til hensigt at lancere sin kreative kampagne på andre markeder udover Storbritannien. Med det i tankerne har Made-to-Play endnu ikke annonceret, hvornår det vil udvides til andre vigtige områder. Det er ingen overraskelse, at 888 har lanceret en ny masterbrandstrategi.

Tidligere på året, da firmaet offentliggjorde sit helårsregnskab for 2021, antydede det sine planer for Made-to-Play. Ifølge Itai Panzer, virksomhedens administrerende direktør, skulle de 888 mærker relanceres under en masterstrategi kaldet "Made-to-Play". Han sagde, at det nye mestermærke ville blive bygget på det solide grundlag for den samme navngivne prisvindende pokerkampagne.

Ydermere steg den Gibraltar-baserede gambling-gruppes indtægt til 980,1 millioner dollars i 2021. Dette repræsenterede en stigning på 15 % i forhold til det foregående år, 2020. Bortset fra denne udvidelse har 888 annonceret, at den vil debutere sine tjenester på adskillige markeder senere på året . Virksomheden erklærede, at den har til hensigt at nå Ontario, Canada, snart. Det overvejer også at øge sin tilstedeværelse i flere amerikanske stater. Det har dog et andet attraktivt alternativ til at vende tilbage til Holland.

Seneste nyheder

Hvilke funktioner tilbyder Virtual Reality-kasinoer?
2022-07-20

Hvilke funktioner tilbyder Virtual Reality-kasinoer?

Nyheder